Aqua Gym Bucuresti, in bazinul Scolii nr.25
Aqua Gym Bucuresti, in bazinul Scolii nr.25

Aqua Gym in Bucuresti la bazinul Scolii nr.25

Aqua Gym in Bucuresti la bazinul Scolii nr.25

Dacă sunteți în căutarea unei pauze din rutina obișnuită de fitness,  incercati exercitiile acvatice. Exercițiul în apă prin aqua gym poate oferi un antrenament excelent pentru tot corpul, fără unele dintre dezavantajele exercițiilor terestre.

În plus, ce ar putea fi mai răcoritor în zilele calduroase decât exercitiile relaxante în apă în timp ce ardeti calorii? Chiar si în timpul iernii, o piscină interioară încălzită vă poate menține confortabil, indiferent cât de frig ar fi în aer liber.

Aqua Gym Bucuresti
Aqua Gym Bucuresti

Iată o privire asupra beneficiilor antrenamentelor cu apă, împreună cu 8 exerciții în piscină care pot lucra principalele grupe musculare din corpul dumneavoastră.

Beneficiile exercițiilor de Aqua Gym?

Deoarece apa oferă o rezistență mai mare decât aerul, antrenamentul în piscină poate face aceleași exerciții pe care le-ați face pe uscat un pic mai dificil în apă.

Rezistența mai mare vă poate angaja mușchii complet și de asemenea, vă poate ajuta să ardeți mai multe calorii într-un timp mai scurt. Exercițiul acvatic vă permite să obțineți un antrenament cardio excelent, crescând totodată:

  • puterea

  • rezistenta

  • flexibilitatea

Flotabilitatea apei oferă, de asemenea, un sprijin suplimentar pentru mușchi și articulații. Acest lucru vă permite să vă antrenați mai mult, în timp ce aduceți un impact mai mic asupra corpului dvs. decât ați face pe uscat.

Potrivit sursei de încredere a Centrelor pentru Controlul și Prevenirea Bolilor (CDC), aqua gym-ul este util în special persoanelor care suferă de afecțiuni articulare, cum ar fi osteoartrita și artrita reumatoidă.

Aqua Gym-ul este, de asemenea, o formă mai ușoară de exerciții pentru femeile însărcinate și persoanele care au:

  • osteoporoză

  • fibromialgie

  • probleme de echilibru

  • leziuni articulare