Cursuri de inot pentru copii si adulti

» Cursuri de inot pentru copii si adulti la nivel de grupa sau in regim personal trainer in bazinul facultatii de
medicina si farmacie Carol Davila din Bucuresti
!
» Inscrie-te acum de pe site pentru a beneficia de cele mai noi oferte pentru cursurile de inot
in Bucuresti !

Bazinul de inot pe facebook ! Pagina oficiala

Stilurile de inot.
Procedeul | Bras | Craul | Spate | Fluture - Delfin.

Acest sport este foarte agreat de catre adeptii sai pentru ca reprezinta o maniera ideala de relaxare si de tonifiere musculara. Avantajul principal al acestuia este ca se poate poate practica oricand pe parcursul anului, atat in aer liber la mare sau in bazine descoperite, cat si in sali acoperite.

Stilurile de inot consacrate sunt crawl, bras, stilul fluture si inotul pe spate. Fiecare stil de inot are grade de dificultate diferite si antreneaza anumite grupe de muschi, stimuland diferit rezistenta respiratorie.

stil1Bras:
Pozitia este de decubit ventral, pe burta, se tin picioarele indoite lateral si se realizeaza miscari circulare, asemanatoare cu miscarile broastei in apa. Bratele se duc intai in fata, cu palmele apropiate, intoarse spre exterior, apoi se indeparteaza pe lateral, urmand o apropiere puternica si rapida a coatelor, (astfel inaintarea se face cu mai multa viteza). Miinile se intind inainte in fata capului. Miscarile mainilor trebuie sa fie coordonate odata cu cele ale picioarelor.

Acest stil intareste in special musculatura posturala, evitand problemele de spate.
O ora de inot in acest stil arde aproximativ 250 calorii.


stil2Craul:
Din decubit ventral se tine capul in apa, cu ochii deschisi, timp in care se expira sufland aerul in apa. Miscarile bratelor sunt alternative. Se porneste cu bratul drept intins in fata, iar stingul executa o miscare circulara, cotul fiind usor indoit, palma in forma de caus, cu concavitatea orientata spre sensul de inaintare. In acest timp picioarele realizeaza miscari alternative sus-jos, folosindu-se articulatia soldului si articulatia genunchiului. Capul se ridica din apa pe partea cu bratul care se duce la fund, momentul de inspiratie are loc cand bratul iese din apa la un interval de trei miscari.
O jumatate de ora de crawl poate arde 700 calorii.


stil3Spate:
Din decubit dorsal, pe spate, se duc mainile intinse alternativ pe linga corp, la nivelul capului cat mai aproape de ureche, in miscare circulara. In momentul atingerii apei, se indoaie bratul. Palma se face caus orientata cu concavitatea spre directia de inaintare a bratului in apa. Picioarele realizeaza miscari frecvente, scurte si rapide sus-jos, la fel ca si la crawl folosidu-se insa mai mult articulatia soldului.

O ora de inot folosind acest procedeu arde 210 calorii.


stil4Fluture:
Din decubit ventral se duc ambele brate concomitent in fata, palmele fiind paralele cu nivelul apei, in pozitie de caus. Bratele imping foarte puternic in apa cind ajung la nivelul soldului. Se scot mainile din apa si se repeta miscarea. Picioarele se misca simultan (delfin) – sunt drepte, apropiate si se indoaie din articulatia genunchiului concomitent.

Informatii suplimentare pentru: Bras, Craul, Spate, Fluture

 

 

Cursuri de inot in bazinele de inot din Bucuresti

Bazinul de inot pe facebook ! Facebook Cursuri de inot pe Twitter Twitter  Cursuri de inot - Email Mail